منشی درمانگاهی در غرب تهران که با شگردی عجیب دست به سرقت از آنجا میزد، اعتراف کرد که روزانه حدود 30میلیون تومان از درآمد درمانگاه سرقت میکرده است.

مأموران متوجه شدند که منشی درمانگاه یک دستگاه کارتخوان شخصی را مخفیانه داخل کیف خود میگذاشت و هنگام پول گرفتن از مراجعین، کارت آنها را با دستگاه خود میکشید و مبلغ به حساب شخصی او واریز میشد. سرهنگ علی قاسمپور، رئیس پلیس پیشگیری تهران، با بیان این خبر گفت: با دستگیری این زن، وی تحت بازجویی قرار گرفت و در نهایت اعتراف کرد که در مدتی که دست به سرقت از درمانگاه میزده 4میلیارد تومان و روزانه حدود 30میلیون از درآمد درمانگاه سرقت میکرده است.
وی ادامه داد: متهم که در درمانگاه دستگیر و دستگاه کارتخوان وی ضبط شده بود، پس از اعتراف به جرم برای تحقیقات بیشتر در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.